img
Akıcı Okuma Uygulamalarının Türkçe Öğretmen Adaylarının Okumaya Yönelik Görüşlerine Etkisi
Proje Ekibi
Şule Fırat DURDUKOCA
Kafkas Üniversitesi, Türkiye
Projedeki Rolü: Araştırmacı
Prof. Dr. Tazegül DEMİR ATALAY Prof. Dr. Tazegül DEMİR ATALAY
Kafkas Üniversitesi, Türkiye
Projedeki Rolü: Yürütücü
Aysel Tüfekci AKCAN
Gazi Üniversitesi, Türkiye
Projedeki Rolü: Araştırmacı
Dr. Öğr. Üyesi Huzeyfe BİLGE Dr. Öğr. Üyesi Huzeyfe BİLGE
Kafkas Üniversitesi, Türkiye
Projedeki Rolü: Araştırmacı
Ömer ATALAY
Kafkas Üniversitesi, Türkiye
Projedeki Rolü: Araştırmacı
Proje Türü (Ulusal) Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi
Proje No 2018-EB-22
Proje Konusu Kars merkezde okuyan ve akıcı okuma problemi yaşayan öğrencilerin okuma becerilerinin geliştirilmesi için Kafkas Üniversitesi Eğitim Fakültesi Türkçe Eğitimi Bölümünde 3.sınıfa devam eden öğretmen adaylarına akıcı okuma uygulamalarının öğretimi
Proje Durumu Tamamlandı
Başlangıç Tarihi 24-04-2018
Bitiş Tarihi 15-03-2021
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Paylaş