img
Cebir Öğretiminde Senaryo Tabanlı Öğrenmenin Öğrencilerin Beceri Temelli Sorulardaki Başarısına Etkisi Ve Öğretime Dair Öğrenci Görüşlerinin İncelenmesi
Proje Ekibi
Doç. Dr. Şükrü İLGÜN Doç. Dr. Şükrü İLGÜN
Kafkas Üniversitesi, Türkiye
Projedeki Rolü: Yürütücü
Esra ALTINTAŞ
Aydın Adnan Menderes Üniversitesi, Türkiye
Projedeki Rolü: Araştırmacı
Ceren ERCAN
Kafkas Üniversitesi, Türkiye
Projedeki Rolü: Araştırmacı
Proje Türü Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi
Proje No 2023-SB-22
Proje Konusu
Proje Durumu Tamamlandı
Başlangıç Tarihi 02-02-2023
Bitiş Tarihi 26-12-2023
Anahtar Kelimeler Cebir , senaryo tabanlı öğrenme , beceri temelli soru
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Paylaş