img
Akademisyenler > Serpil CAN > Proje Detayı
Topluma dayalı tıp eğitimi deneyiminin mesleki becerilerin öğrenimi ve hasta merkezli yönelim üzerine etkisinin araştırılması
Proje Ekibi
Prof. Dr. Serpil CAN Prof. Dr. Serpil CAN
Türkiye
Projedeki Rolü: Araştırmacı
Dr. Öğr. Üyesi Fatih KARA Dr. Öğr. Üyesi Fatih KARA
Kafkas Üniversitesi, Türkiye
Projedeki Rolü: Yürütücü
Dr. Öğr. Üyesi Soner BİTİKTAŞ Dr. Öğr. Üyesi Soner BİTİKTAŞ
Kafkas Üniversitesi, Türkiye
Projedeki Rolü: Araştırmacı
Dr. Öğr. Üyesi İsa YEŞİLYURT Dr. Öğr. Üyesi İsa YEŞİLYURT
Türkiye
Projedeki Rolü: Araştırmacı
Dr. Öğr. Üyesi Emine BARAN DENİZ Dr. Öğr. Üyesi Emine BARAN DENİZ
Türkiye
Projedeki Rolü: Araştırmacı
Dr. Öğr. Üyesi Doğan İLİŞ Dr. Öğr. Üyesi Doğan İLİŞ
Türkiye
Projedeki Rolü: Araştırmacı
Dr. Öğr. Üyesi İhsan TOPALOĞLU Dr. Öğr. Üyesi İhsan TOPALOĞLU
Türkiye
Projedeki Rolü: Araştırmacı
Doç. Dr. İsmail GÜLER Doç. Dr. İsmail GÜLER
Türkiye
Projedeki Rolü: Araştırmacı
Doç. Dr. Eray ATALAY Doç. Dr. Eray ATALAY
Türkiye
Projedeki Rolü: Araştırmacı
Doç. Dr. Ersin MUHAFİZ Doç. Dr. Ersin MUHAFİZ
Türkiye
Projedeki Rolü: Araştırmacı
Dr. Öğr. Üyesi Hilal BEDİR Dr. Öğr. Üyesi Hilal BEDİR
Türkiye
Projedeki Rolü: Araştırmacı
Samet KIRAT
Türkiye
Projedeki Rolü: Araştırmacı
Proje Türü Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi
Proje No 2024-TS-13
Proje Konusu
Proje Durumu Devam Ediyor
Başlangıç Tarihi 13-03-2024
Bitiş Tarihi 12-03-2026
Anahtar Kelimeler topluma dayalı eğitim, hasta merkezli yönelim, hasta-hekim yönelim ölçeği
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Paylaş