img
Topluma dayalı tıp eğitimi deneyiminin mesleki becerilerin öğrenimi ve hasta merkezli yönelim üzerine etkisinin araştırılması
Proje Ekibi
Dr. Öğr. Üyesi Soner BİTİKTAŞ Dr. Öğr. Üyesi Soner BİTİKTAŞ
Kafkas Üniversitesi, Türkiye
Projedeki Rolü: Araştırmacı
Dr. Öğr. Üyesi Fatih KARA Dr. Öğr. Üyesi Fatih KARA
Kafkas Üniversitesi, Türkiye
Projedeki Rolü: Yürütücü
Prof. Dr. Serpil CAN Prof. Dr. Serpil CAN
Türkiye
Projedeki Rolü: Araştırmacı
Dr. Öğr. Üyesi İsa YEŞİLYURT Dr. Öğr. Üyesi İsa YEŞİLYURT
Türkiye
Projedeki Rolü: Araştırmacı
Dr. Öğr. Üyesi Emine BARAN DENİZ Dr. Öğr. Üyesi Emine BARAN DENİZ
Türkiye
Projedeki Rolü: Araştırmacı
Dr. Öğr. Üyesi Doğan İLİŞ Dr. Öğr. Üyesi Doğan İLİŞ
Türkiye
Projedeki Rolü: Araştırmacı
Dr. Öğr. Üyesi İhsan TOPALOĞLU Dr. Öğr. Üyesi İhsan TOPALOĞLU
Türkiye
Projedeki Rolü: Araştırmacı
Doç. Dr. İsmail GÜLER Doç. Dr. İsmail GÜLER
Türkiye
Projedeki Rolü: Araştırmacı
Doç. Dr. Eray ATALAY Doç. Dr. Eray ATALAY
Türkiye
Projedeki Rolü: Araştırmacı
Doç. Dr. Ersin MUHAFİZ Doç. Dr. Ersin MUHAFİZ
Türkiye
Projedeki Rolü: Araştırmacı
Dr. Öğr. Üyesi Hilal BEDİR Dr. Öğr. Üyesi Hilal BEDİR
Türkiye
Projedeki Rolü: Araştırmacı
Samet KIRAT
Türkiye
Projedeki Rolü: Araştırmacı
Proje Türü Yükseköğretim Kurumları Tarafından Destekli Bilimsel Araştırma Projesi
Proje No 2024-TS-13
Proje Konusu
Proje Durumu Devam Ediyor
Başlangıç Tarihi 13-03-2024
Bitiş Tarihi 12-03-2026
Anahtar Kelimeler topluma dayalı eğitim, hasta merkezli yönelim, hasta-hekim yönelim ölçeği
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Paylaş