img
YABANCI DiL HAZIRLIK SINIFI OKUMA DERSİ KAPSAMINDA TERS-YÜZ EĞİTİM MODELİ ENTEGRASYONUN ETKİSİNİN İNCELENMESİ VE DEĞERLENDİRİLMESİ
Proje Ekibi
Doç. Dr. Ali İbrahim Can GÖZÜM
Kafkas Üniversitesi, Türkiye
Projedeki Rolü: Yürütücü
Merve GEÇİKLİ
Atatürk Üniversitesi, Türkiye
Projedeki Rolü: Araştırmacı
Zehra GÜVENÇALAN
Türkiye
Projedeki Rolü: Araştırmacı
Proje Türü
Proje No 2024-SB-41
Proje Konusu
Proje Durumu Devam Ediyor
Başlangıç Tarihi 24-06-2024
Bitiş Tarihi 23-12-2025
Anahtar Kelimeler Ters-yüz Eğitim Modeli, Okuma-Anlama Becerisi, Motivasyon, Kelime Bilgisi, Yabancı Dil Olarak İngilizce
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Paylaş