Proje Ekibi |
![]() Kafkas Üniversitesi, Türkiye Projedeki Rolü: Eğitmen |
Proje Türü | TÜBA ve TÜBİTAK Destekli Proje |
Proje No | - |
Proje Konusu | Bu etkinlik kapsamında öğretmen adaylarına dijital oyunlar ve dijital oyun arabuluculuğu stratejileri hakkında kapsamlı bir eğitim sunulması hedeflenmektedir. Etkinliğin temel amacı, öğretmen adaylarının lisans eğitimi döneminde dijital oyunlar hakkında farkındalıklarını artırmak ve ebeveynlere nasıl rehberlik edebileceklerine dair stratejiler geliştirmelerine yardımcı olmaktır. Aynı zamanda, bu süreçte öğretmen adayları, ebeveynlerle dijital oyunlar konusunda doğru iletişim kurma ve arabuluculuk yapma becerilerini geliştireceklerdir. Bu eğitim sayesinde öğretmen adayları, dijital oyunların eğitsel potansiyelini nasıl en iyi şekilde kullanacaklarını öğrenirken, ebeveynlere de çocuklarıyla birlikte dijital oyun oynama, içerikleri değerlendirme ve uygun arabuluculuk stratejileri geliştirme konusunda rehberlik edecek bilgi ve becerilere sahip olacaklardır. Etkinlik sırasında, öğretmen adaylarına hem teorik bilgiler hem de vaka analizleri sunularak dijital oyun arabuluculuğunun uygulamalı yönleri de ele alınacaktır. Özellikle kültürel farklılıkların arabuluculuk stratejilerindeki etkileri de vurgulanarak, katılımcılara bu stratejilerin nasıl çeşitlendirilebileceği hakkında bilgiler verilecektir. Etkinlik kapsamında program süresi toplam 40 saat, 4 gün olarak planlanmıştır. |
Proje Durumu | Tamamlandı |
Başlangıç Tarihi | 21-04-2025 |
Bitiş Tarihi | 27-04-2025 |