Türkçe
Türkçe
English
Anasayfa
Gelişmiş Arama
Akademisyen Arama
Yayın Arama
Proje Arama
Fikri Mülkiyet Arama
Ödül Arama
Tez Arama
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Raporlar ve İstatistikler
İletişim
Giriş
Giriş
Tezler
>
Sündüs YERDELEN
> Tez Detayı
Öğrencilerin fen bilimleri dersindeki eleştirel düşünme eğilimlerinin yapılandırmacı sınıf ortamı algıları ve üstbilişsel özdüzenleme stratejileri ile yordanması
Tez Türü
Yüksek Lisans
Ülke
Türkiye
Kurum/Üniversite
Atatürk Üniversitesi
Enstitü
Eğitim Bilimleri Enstitüsü
Anabilimdalı
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı
Tez Onay Yılı
2017
Öğrenci Adı ve Soyadı
Bircan Dökmecioğlu
Tez Danışmanı
Sündüs YERDELEN
Paylaş