Türkçe
Türkçe
English
Anasayfa
Gelişmiş Arama
Akademisyen Arama
Yayın Arama
Proje Arama
Fikri Mülkiyet Arama
Ödül Arama
Tez Arama
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Raporlar ve İstatistikler
İletişim
Giriş
Giriş
Tezler
>
Sündüs YERDELEN
> Tez Detayı
Öğrencilerin fen bilimleri dersindeki eleştirel düşünme eğilimlerinin yapılandırmacı sınıf ortamı algıları ve üstbilişsel özdüzenleme stratejileri ile yordanması
Tez Türü
Yüksek Lisans
Ülke
Türkiye
Kurum/Üniversite
Atatürk Üniversitesi
Enstitü
Eğitim Bilimleri Enstitüsü
Anabilimdalı
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı
Tez Onay Yılı
2017
Öğrenci Adı ve Soyadı
Bircan Dökmecioğlu
Tez Danışmanı
Sündüs YERDELEN