Türkçe
Türkçe
English
Anasayfa
Gelişmiş Arama
Akademisyen Arama
Yayın Arama
Proje Arama
Fikri Mülkiyet Arama
Ödül Arama
Tez Arama
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Raporlar ve İstatistikler
İletişim
Giriş
Giriş
Tezler
>
Şükrü İLGÜN
> Tez Detayı
Cebir öğretiminde senaryo tabanlı öğrenme yönteminin öğrencilerin beceri temelli sorulardaki başarısına etkisi ve öğretim yöntemine dair öğrenci görüşlerinin incelenmesi
Tez Türü
Yüksek Lisans
Ülke
Türkiye
Kurum/Üniversite
Kafkas Üniversitesi
Enstitü
Fen Bilimleri Enstitüsü
Anabilimdalı
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı
Tez Onay Yılı
2023
Öğrenci Adı ve Soyadı
Ceren Ercan
Tez Danışmanı
Şükrü İLGÜN
Paylaş