Türkçe
Türkçe
English
Anasayfa
Gelişmiş Arama
Akademisyen Arama
Yayın Arama
Proje Arama
Fikri Mülkiyet Arama
Ödül Arama
Tez Arama
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Raporlar ve İstatistikler
İletişim
Giriş
Giriş
Tezler
>
Tufan İNALTEKİN
> Tez Detayı
Tasarım temelli öğrenme uygulamalarının fen bilimleri öğretmen adaylarının STEM anlayışlarını geliştirmeye etkisi
Tez Türü
Yüksek Lisans
Ülke
Türkiye
Kurum/Üniversite
Kafkas Üniversitesi
Enstitü
Fen Bilimleri Enstitüsü
Anabilimdalı
Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı
Tez Onay Yılı
2019
Öğrenci Adı ve Soyadı
Hicran Arslanhan
Tez Danışmanı
Tufan İNALTEKİN