img
img
Toplam 2671 kayıt

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Dijital Materyal Tasarımında Kullanılan Programlara İlişkin Tutumları ve Süreç Değerlendirmesi

Prof. Dr. MUZAFFER ALKAN
Türkiye Yüksek Lisans
2024

Fen bilimleri öğretmenlerinin fen öğretimi öz-yeterlilikleri, öğretme motivasyonları ve mesleki bağlılıklarının incelenmesi

Prof. Dr. SOLMAZ AYDIN BEYTUR
Türkiye Yüksek Lisans
2024

Fen bilimleri öğretmenlerinin velilere mentorluk rolune ilişkin görüşleri (Bursa ili örneği)

Dr. Öğr. Üyesi TOLGA SAKA
Türkiye Yüksek Lisans
2024

Fen eğitiminde laboratuvar desteği olarak kare kod uygulamalarının kullanımı

Prof. Dr. MUZAFFER ALKAN
Türkiye Yüksek Lisans
2024

Finansal Amaçlı Uygulanan İcârenin Fıkhî Açıdan Değerlendirilmesi

Dr. Öğr. Üyesi GÖKHAN GÜNAY
Türkiye Doktora
2024

Fonksiyonalist teoriler bağlamında sosyal bütünleşme din ilişkisi

Prof. Dr. EMİNE ÖZTÜRK
Türkiye Yüksek Lisans
2024

Geleneksellik ve modernite arasında kadın kimliği (Kars örneği)

Prof. Dr. EMİNE ÖZTÜRK
Türkiye Yüksek Lisans
2024

Genelleştirilmiş Bessel polinomları için lineerleştirme katsayıları

Dr. Öğr. Üyesi DÜRİYE KORKMAZ DÜZGÜN
Türkiye Yüksek Lisans
2024

Genelleştirilmiş K-Bessel Fonksiyonların Geometrik Özellikleri

Prof. Dr. ERHAN DENİZ
Türkiye Yüksek Lisans
2024

Girişimci devlet modeli: Türk Savunma Sanayi örneği

Doç. Dr. MURAT AYKIRI
Türkiye Yüksek Lisans
2024

Gruplarda (r,k)-bonacci Dizileri

Prof. Dr. ÖMÜR DEVECİ
Türkiye Yüksek Lisans
2024

GRUPLARDA HOSOYA-TİPLİ JACOBSTHAL DİZİLERİ

Prof. Dr. ÖMÜR DEVECİ
Türkiye Yüksek Lisans
2024

Gruplarda Hosoya-tipli Pell Dizileri

Prof. Dr. ÖMÜR DEVECİ
Türkiye Yüksek Lisans
2024

Gruplarda Kompleks tipli Hosoya-Jacobsthal Dizisi

Doç. Dr. YEŞİM AKÜZÜM ÖZEN
Türkiye Yüksek Lisans
2024