img
Yapılandırmacı Öğrenme Yaklaşım Uygulamalarında ÖğretmenAdaylarının Öğrenmede Öz-Düzenleme Yetkinlik Algıları  
Yazarlar
Prof. Dr. Halil İbrahim KAYA
Kafkas Üniversitesi, Türkiye
Rıdvan Küçükali
Atatürk Üniversitesi, Türkiye
Şükrü Ada
Bursa Uludağ Üniversitesi, Türkiye
Makale Türü Özgün Makale
Makale Alt Türü Ulusal alan endekslerinde (TR Dizin, ULAKBİM) yayımlanan tam makale
Dergi Adı Atatürk Üniversitesi Edebiyat Fakültesi Sosyal Bilimler Dergisi
Dergi ISSN 2602-2788
Dergi Tarandığı Indeksler TR DİZİN
Makale Dili Türkçe
Basım Tarihi 06-2010
Cilt No 10
Sayı 44
Sayfalar 75 / 84
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Atıf Sayıları

Paylaş