img
Sınıf Öğretmenlerinin Çoklu Zekâ Kuramına İlişkin Görüşlerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi  
Yazarlar
Ceyhun Ozan
Atatürk Üniversitesi, Türkiye
Adnan Taşgın
Atatürk Üniversitesi, Türkiye
Erdal Bay
Gaziantep Üniversitesi, Türkiye
 Halil İbrahim KAYA Halil İbrahim KAYA
Kafkas Üniversitesi, Türkiye
Makale Türü Özgün Makale
Makale Alt Türü Ulusal alan endekslerinde (TR Dizin, ULAKBİM) yayımlanan tam makale
Dergi Adı Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Dergi ISSN 1012-0165
Dergi Tarandığı Indeksler ULAKBİM - Sosyal Bilimler Veri Tabanı
Makale Dili Türkçe
Basım Tarihi 08-2013
Cilt No 11
Sayı 3
Sayfalar 301 / 322
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Atıf Sayıları

Paylaş