img
img
Türkiye ve İsveç Fen Öğretimi Programlarının Karşılaştırılması   
Yazarlar (1)
Doç. Dr. Ali İbrahim Can GÖZÜM Doç. Dr. Ali İbrahim Can GÖZÜM
Kafkas Üniversitesi, Türkiye
Devamını Göster
Özet
Bu araştırmada, Türkiye Milli Eğitim Bakanlığı Fen ve Teknoloji Öğretim Programı (2005) ile İsveç Fen öğretimi programı (2011), amaç, içerik, ölçme ve değerlendirme bakımından karşılaştırılıp değerlendirilmiştir. Araştırmada nitel araştırma desenlerinden biri olan doküman analizi yöntemi uygulanmıştır. Araştırma sonucunda; amaç içerik, ölçme ve değerlendirme yaklaşımları bakımından farklılıklar tespit edilmiştir.
Anahtar Kelimeler
Makale Türü Özgün Makale
Makale Alt Türü Diğer hakemli ulusal dergilerde yayınlanan tam makale
Dergi Adı Kafkas Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi
Dergi ISSN 2587-2389
Dergi Tarandığı Indeksler Ulusal Hakemli Dergi
Makale Dili Türkçe
Basım Tarihi 01-2013
Cilt No 6
Sayı 1
Sayfalar 17 / 52
Makale Linki https://dergipark.org.tr/tr/download/article-file/333884
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Atıf Sayıları
Google Scholar 9

Paylaş