Yazarlar (1) |
![]() Kafkas Üniversitesi, Türkiye |
Özet |
Bu araştırmada, Türkiye Milli Eğitim Bakanlığı Fen ve Teknoloji Öğretim Programı (2005) ile İsveç Fen öğretimi programı (2011), amaç, içerik, ölçme ve değerlendirme bakımından karşılaştırılıp değerlendirilmiştir. Araştırmada nitel araştırma desenlerinden biri olan doküman analizi yöntemi uygulanmıştır. Araştırma sonucunda; amaç içerik, ölçme ve değerlendirme yaklaşımları bakımından farklılıklar tespit edilmiştir. |
Anahtar Kelimeler |
Makale Türü | Özgün Makale |
Makale Alt Türü | Diğer hakemli ulusal dergilerde yayınlanan tam makale |
Dergi Adı | Kafkas Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi |
Dergi ISSN | 2587-2389 |
Dergi Tarandığı Indeksler | Ulusal Hakemli Dergi |
Makale Dili | Türkçe |
Basım Tarihi | 01-2013 |
Cilt No | 6 |
Sayı | 1 |
Sayfalar | 17 / 52 |
Makale Linki | https://dergipark.org.tr/tr/download/article-file/333884 |