img
Yapılandırmacı Öğrenme Yaklaşımına Dair Uygulamalarda öğretmenAdaylarının Problem Çözme Algılarının İncelenmesi  
Yazarlar
 Halil İbrahim KAYA Halil İbrahim KAYA
Kafkas Üniversitesi, Türkiye
Rıdvan Küçükali
Atatürk Üniversitesi, Türkiye
Makale Türü Özgün Makale
Makale Alt Türü Diğer hakemli ulusal dergilerde yayımlanan tam makale
Dergi Adı Atatürk Üniversitesi Edebiyat Fakültesi Sosyal Bilimler Dergisi
Dergi ISSN 1300-9389
Makale Dili Türkçe
Basım Tarihi 06-2009
Cilt No 9
Sayı 42
Sayfalar 215 / 223
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Atıf Sayıları

Paylaş