img
Öğretmen Adaylarının 4 4 4 Kademeli Geçiş Çerçevesinde Öğretmen Yeterlilikleri Hakkındaki Görüşlerinin Bilişsel Koçluk Yaklaşımı Bağlamında İncelenmesi  
Yazarlar
Özden Demir
Kafkas Üniversitesi, Türkiye
Prof. Dr. Halil İbrahim KAYA Prof. Dr. Halil İbrahim KAYA
Kafkas Üniversitesi, Türkiye
Bildiri Türü Tebliğ/Bildiri
Bildiri Alt Türü Özet Metin Olarak Yayımlanan Tebliğ (Ulusal Kongre/Sempozyum)
Bildiri Niteliği Alanında Hakemli Ulusal Kongre/Sempozyum
Bildiri Dili Türkçe
Kongre Adı III. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi Eğitim Programları ve Öğretim Derneği
Kongre Tarihi 07-05-2014 / 09-05-2014
Basıldığı Ülke Türkiye
Basıldığı Şehir Gaziantep
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Atıf Sayıları

Paylaş