img
Öğretmen Adaylarının 4 4 4 Kademeli Geçiş Çerçevesinde Öğretmen Yeterlilikleri Hakkındaki Görüşlerinin Bilişsel Koçluk Yaklaşımı Bağlamında İncelenmesi  
Yazarlar
Özden Demir
Kafkas Üniversitesi, Türkiye
Prof. Dr. Halil İbrahim KAYA
Kafkas Üniversitesi, Türkiye
Bildiri Türü Tebliğ/Bildiri
Bildiri Alt Türü Özet Metin Olarak Yayımlanan Tebliğ (Ulusal Kongre/Sempozyum)
Bildiri Niteliği Alanında Hakemli Ulusal Kongre/Sempozyum
Bildiri Dili Türkçe
Kongre Adı III. Ulusal Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi Eğitim Programları ve Öğretim Derneği
Kongre Tarihi 07-05-2014 / 09-05-2014
Basıldığı Ülke Türkiye
Basıldığı Şehir Gaziantep
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Atıf Sayıları

Paylaş