Yazarlar (1) |
![]() Kafkas Üniversitesi, Türkiye |
Özet |
Bu araştırmada Okul Öncesi Öğretmen adaylarının, yenilenebilir enerji kaynaklarına yönelik tutumlarının bazı değişkenlere göre (cinsiyet, çevre eğitimi alma durumu, sınıf düzeyi) incelenmesi amaçlanmıştır. Araştırma, nicel araştırma doğasına uygun tarama modeli kullanılmıştır. Araştırmanın katılımcılarını, 2020-2021 eğitim öğretim yılında7 kamu üni... |
Anahtar Kelimeler |
Bildiri Türü | Tebliğ/Bildiri |
Bildiri Alt Türü | Tam Metin Olarak Yayınlanan Tebliğ (Uluslararası Kongre/Sempozyum) |
Bildiri Niteliği | Alanında Hakemli Uluslararası Kongre/Sempozyum |
Bildiri Dili | Türkçe |
Kongre Adı | "Higher Education in the Regions: Realities and Perspectives" International Scientific Conference |
Kongre Tarihi | 25-12-2021 / |
Basıldığı Ülke | Azerbaycan |
Basıldığı Şehir | Guba |