img
Relationships between Turkish Eighth-Grade Students' Oral Reading Efficacy, Reading Comprehension and Achievement Scores on a High-Stakes Achievement Test    
Yazarlar
Mustafa Yıldız
Gazi Üniversitesi, Türkiye
Pınar Kanık Uysal
Ordu Üniversitesi, Türkiye
Dr. Öğr. Üyesi Huzeyfe BİLGE Dr. Öğr. Üyesi Huzeyfe BİLGE
Kafkas Üniversitesi, Türkiye
Alissa Patricia Wolter
Yavuz Saka
Zonguldak Bülent Ecevit Üniversitesi, Türkiye
Kasım Yıldırım
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi, Türkiye
Timothy Rasinski
Makale Türü Özgün Makale
Makale Alt Türü ESCI dergilerinde yayımlanan tam makale
Dergi Adı Reading Psychology
Dergi ISSN 1521-0685
Dergi Tarandığı Indeksler Journals Indexed in Eric
Makale Dili İngilizce
Basım Tarihi 07-2019
Cilt No 40
Sayı 4
Sayfalar 329 / 349
Doi Numarası 10.1080/02702711.2018.1555363
Makale Linki http://dx.doi.org/10.1080/02702711.2018.1555363