img
img
Birleştirilmiş Sınıflı İlköğretim Okullarında İlkokuma Yazma Öğretimine İlişkin Bir Araştırma   
Yazarlar (1)
Doç. Dr. İkram ÇINAR Doç. Dr. İkram ÇINAR
Kafkas Üniversitesi, Türkiye
Devamını Göster
Özet
Bu çalışmada birleştirilmiş sınıflı okullarda ilkokuma yazma öğretiminde karşılaşılan sorunları saptamak amaçlanmıştır. Araştırma Mayıs 2003’te Malatya’da köy okullarında çalışan 240 öğretmen grubu üzerinde gerçekleştirilmiştir. Veriler geliştirilen anket yoluyla toplanmıştır. Toplanan veriler istatistiksel tekniklerle çözümlenmiş, bulgulara ulaşılmış ve bulgular ilkokuma yazma öğretimi ve birleştirilmiş sınıflarda öğretimin temel ilkeleri açısından yorumlanmıştır.
Anahtar Kelimeler
Makale Türü Özgün Makale
Makale Alt Türü Diğer hakemli ulusal dergilerde yayınlanan tam makale
Dergi Adı İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Dergi ISSN 1300-2899
Dergi Tarandığı Indeksler Google Scholar
Makale Dili Türkçe
Basım Tarihi 01-2004
Cilt No 5
Sayı 7
Sayfalar 31 / 45
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Atıf Sayıları
Google Scholar 91

Paylaş