Yazarlar (1) |
![]() Kafkas Üniversitesi, Türkiye |
Özet |
Bu çalışmada birleştirilmiş sınıflı okullarda ilkokuma yazma öğretiminde karşılaşılan sorunları saptamak amaçlanmıştır. Araştırma Mayıs 2003’te Malatya’da köy okullarında çalışan 240 öğretmen grubu üzerinde gerçekleştirilmiştir. Veriler geliştirilen anket yoluyla toplanmıştır. Toplanan veriler istatistiksel tekniklerle çözümlenmiş, bulgulara ulaşılmış ve bulgular ilkokuma yazma öğretimi ve birleştirilmiş sınıflarda öğretimin temel ilkeleri açısından yorumlanmıştır. |
Anahtar Kelimeler |
Makale Türü | Özgün Makale |
Makale Alt Türü | Diğer hakemli ulusal dergilerde yayınlanan tam makale |
Dergi Adı | İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi |
Dergi ISSN | 1300-2899 |
Dergi Tarandığı Indeksler | Google Scholar |
Makale Dili | Türkçe |
Basım Tarihi | 01-2004 |
Cilt No | 5 |
Sayı | 7 |
Sayfalar | 31 / 45 |