Yazarlar (1) |
![]() Kafkas Üniversitesi, Türkiye |
Özet |
Bilgi yönetiminin bilginin üretilmesi, paylaşılması, kullanılması ve depolanması olarak dört boyutta açıklandığı, tarama modelindeki bu araştırmada, il genelinde milli eğitim yöneticilerinin bilgi yönetimindeki yeterlik düzeyleri araştırılmıştır. Yeterlik düzeylerinin saptanması için araştırmacı tarafından geliştirilen Bilgi Yönetimi Yeterlik Ölçeği il ve ilçe eğitim yöneticilerine uygulanarak onların kendi algılarına göre yeterlik düzeyleri belirlenmiştir. Aynı ölçek uyarlanarak ilköğretim müfettişleri (İM) ve okul müdürlerine (OM) de uygulanmış ve onlardan da milli eğitim müdürlerini (MEY) değerlendirmeleri istenmiştir. İstatistiksel çözümlemeler, Malatya ilinde görev yapan 30 MEY, 261 OM ve 46 İM’e uygulanan ölçek formları üzerinden yapılmıştır. Çözümlemelerde tanımlayıcı istatistikler, t testi, F testi ve Shefeé testi teknikleri kullanılmıştır. Araştırmada şu sonuçlar elde edilmiştir: MEY bilginin üretilmesi ve depolanması alt … |
Anahtar Kelimeler |
Bildiri Türü | Tebliğ/Bildiri |
Bildiri Alt Türü | Özet Metin Olarak Yayınlanan Tebliğ (Ulusal Kongre/Sempozyum) |
Bildiri Niteliği | Alanında Hakemli Ulusal Kongre/Sempozyum |
Bildiri Dili | Türkçe |
Kongre Adı | XIII. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı |
Kongre Tarihi | 06-07-2014 / 09-07-2014 |
Basıldığı Ülke | Türkiye |
Basıldığı Şehir |