img
KURUMSAL İTİBARI SAĞLAMADA SOSYAL MEDYANIN ETKİN ROLÜ: KURUMSAL İTİBAR LİDERİ FİRMALARIN SOSYAL MEDYA PAYLAŞIMLARININ İNCELENMESİ  
Yazarlar
 Alpaslan YÜCE Alpaslan YÜCE
Kafkas Üniversitesi, Türkiye
Nezefet Havva Taşdemir
Türkiye
Makale Türü Özgün Makale
Makale Alt Türü Diğer hakemli uluslarası dergilerde yayımlanan tam makale
Dergi Adı Journal of International Social Research
Dergi ISSN 1307-9581
Dergi Tarandığı Indeksler SOBIAD, EBSCO, INDEX ISLAMICUS
Makale Dili İngilizce
Basım Tarihi 04-2019
Cilt No 12
Sayı 63
Sayfalar 1185 / 1196
Doi Numarası 10.17719/jisr.2019.3308
Makale Linki http://sosyalarastirmalar.com/cilt12/sayi63_pdf/6iksisat_kamu_isletme_turizm/yuce_alpaslan_havvatasdemir.pdf