img
Comparative Effects of Argumentation and Laboratory Experiments on Metacognition, Attitudes, and Science Process Skills of Primary School Children   
Yazarlar
Dr. Öğr. Üyesi Jale KALEMKUŞ Dr. Öğr. Üyesi Jale KALEMKUŞ
Kafkas Üniversitesi, Türkiye
Şule Bayraktar
Ordu Üniversitesi, Türkiye
Sabahattin Çiftçi
Necmettin Erbakan Üniversitesi, Türkiye
Makale Türü Özgün Makale
Makale Alt Türü Uluslararası alan indekslerindeki dergilerde yayımlanan tam makale
Dergi Adı Journal of Science Learning
Dergi ISSN 2624-6568
Dergi Tarandığı Indeksler ERIC
Makale Dili İngilizce
Basım Tarihi 01-2021
Cilt No 4
Sayı 2
Sayfalar 113 / 122
Doi Numarası 10.17509/jsl.v4i2.27825
Makale Linki https://doi.org/10.17509/jsl.v4i2.27825