img
The Effects of Conceptual Change Texts and Laboratory Instruction on 4th Grade Students' Misconceptions About "Matter and Change"  
Yazarlar
Dr. Öğr. Üyesi Jale KALEMKUŞ
Kafkas Üniversitesi, Türkiye
Şule Bayraktar
Giresun Üniversitesi, Türkiye
Bildiri Türü Tebliğ/Bildiri
Bildiri Alt Türü Özet Metin Olarak Yayımlanan Tebliğ (Uluslararası Kongre/Sempozyum)
Bildiri Niteliği Alanında Hakemli Uluslararası Kongre/Sempozyum
Bildiri Dili İngilizce
Kongre Adı European Science Education Research Association (ESERA)
Kongre Tarihi 31-08-2009 / 04-09-2009
Basıldığı Ülke
Basıldığı Şehir
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Atıf Sayıları

Paylaş