Yazarlar |
Prof. Dr. Levent GELİBOLU
Kafkas Üniversitesi, Türkiye |
Özet |
Bu çalışmada, çoğunluğu küçük işletme olan ve sadece tek çeşit ürün üreten, Kars ilindeki kaşar peyniri işletmelerinin pazarlama sorunları tespit edilmeye çalışılmıştır. İşletmelerin pazardaki mevcut durumları, finansal yapıları ve pazarlama bileşenleri ile ilgili sorunları incelenmiş ve çeşitli çözüm önerileri tartışılmıştır. Çalışma göstermiştir ki, Kaşar peyniri işletmeleri, Kars ili ekonomisi için vazgeçilmez bir sektör olmasına rağmen, gerekli markalaşma ve katma değer yaratma süreçlerini doğru yönetememektedirler. |
Anahtar Kelimeler |
Makale Türü | Özgün Makale |
Makale Alt Türü | Ulusal alan endekslerinde (TR Dizin, ULAKBİM) yayımlanan tam makale |
Dergi Adı | Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi |
Dergi ISSN | 1300-4646 |
Dergi Tarandığı Indeksler | TÜBİTAK/ULAKBİM, EBSCOhost |
Makale Dili | Türkçe |
Basım Tarihi | 01-2009 |
Cilt No | 23 |
Sayı | 3 |
Sayfalar | 151 / 165 |