img
Kars Kaşar Peyniri İletmelerinin Pazarlama Sorunları ve Çözüm Önerileri Üzerine Bir Alan Araştırması   
Yazarlar
Prof. Dr. Levent GELİBOLU
Kafkas Üniversitesi, Türkiye
Özet
Bu çalışmada, çoğunluğu küçük işletme olan ve sadece tek çeşit ürün üreten, Kars ilindeki kaşar peyniri işletmelerinin pazarlama sorunları tespit edilmeye çalışılmıştır. İşletmelerin pazardaki mevcut durumları, finansal yapıları ve pazarlama bileşenleri ile ilgili sorunları incelenmiş ve çeşitli çözüm önerileri tartışılmıştır. Çalışma göstermiştir ki, Kaşar peyniri işletmeleri, Kars ili ekonomisi için vazgeçilmez bir sektör olmasına rağmen, gerekli markalaşma ve katma değer yaratma süreçlerini doğru yönetememektedirler.
Anahtar Kelimeler
Makale Türü Özgün Makale
Makale Alt Türü Ulusal alan endekslerinde (TR Dizin, ULAKBİM) yayımlanan tam makale
Dergi Adı Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi
Dergi ISSN 1300-4646
Dergi Tarandığı Indeksler TÜBİTAK/ULAKBİM, EBSCOhost
Makale Dili Türkçe
Basım Tarihi 01-2009
Cilt No 23
Sayı 3
Sayfalar 151 / 165
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Atıf Sayıları
TRDizin 6

Paylaş