img
Etkinlik Pazarlamasında Etkinlik Sponsorluğunun Ağızdan Ağıza Pazarlamaya Etkisi: Marka İmajının Aracı Rolü  
Yazarlar
Ataman Tükenmez
İstanbul Üniversitesi-Cerrahpaşa, Türkiye
Dr. Öğr. Üyesi Mehmet HOCAOĞLU Dr. Öğr. Üyesi Mehmet HOCAOĞLU
Kafkas Üniversitesi, Türkiye
Cemal Güler
Selçuk Bora Çavuşoğlu
İstanbul Üniversitesi-Cerrahpaşa, Türkiye
Bildiri Türü Tebliğ/Bildiri
Bildiri Alt Türü Özet Metin Olarak Yayımlanan Tebliğ (Uluslararası Kongre/Sempozyum)
Bildiri Niteliği Alanında Hakemli Uluslararası Kongre/Sempozyum
Bildiri Dili Türkçe
Kongre Adı 16. Uluslararası Spor Bilimleri Kongresi
Kongre Tarihi 31-10-2018 / 03-11-2018
Basıldığı Ülke Türkiye
Basıldığı Şehir Antalya
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Atıf Sayıları

Paylaş