Yazarlar |
Serkan Meriç
Türkiye |
Mehmet Emin KARABAYIR
Kafkas Üniversitesi, Türkiye |
Özet |
Hizmet sektöründe yer alan muhasebecilik mesleği belli kurallara ve yönetmelikleredayanılarak icra edilmektedir. Her geçen gün sayıları artmakta olan serbest muhasebecimali müşavirlerin mükellefler tarafından tercih edilmeleri kaliteli hizmet sunmaları ileyakından ilgilidir. Muhasebe meslek mensuplarından hizmet alan mükelleflerin almışoldukları hizmete ilişkin kalite algılarını ortaya çıkarmak amacı ile yapılan bu çalışmadaKars il merkezinde faaliyet gösteren işletmelere Servperf ölçeğinin yer aldığı anketuygulanmıştır. 390 işletmeden elde edilen verilerin faktör analizi, t testi ve ANOVAanalizine tabi tutulması sonucunda katılımcıların ve işletmelerin özelliklerine bağlı olarakhizmet kalitesi alt boyutlarının algılanmasında istatistiksel olarak anlamlı farklılıklarolduğu belirlenmiştir. |
Anahtar Kelimeler |
Makale Türü | Özgün Makale |
Makale Alt Türü | Ulusal alan endekslerinde (TR Dizin, ULAKBİM) yayımlanan tam makale |
Dergi Adı | Muhasebe ve Vergi Uygulamaları Dergisi |
Dergi ISSN | 1308-3740 |
Dergi Tarandığı Indeksler | TR DİZİN |
Makale Dili | Türkçe |
Basım Tarihi | 09-2019 |
Cilt No | 12 |
Sayı | 3 |
Sayfalar | 559 / 584 |
Doi Numarası | 10.29067/muvu.503865 |
Makale Linki | https://dergipark.org.tr/tr/doi/10.29067/muvu.503865 |
Atıf Sayıları | |
TRDizin | 1 |