img
img
Examining Efl Students’ Achievements and Perceptions in Terms of Writing Skills in Flipped Classroom Environment      
Yazarlar (2)
Öğr. Gör. Meriç GÜRLÜYER Öğr. Gör. Meriç GÜRLÜYER
Kafkas Üniversitesi, Türkiye
Prof. Dr. Gencer ELKILIÇ Prof. Dr. Gencer ELKILIÇ
Kafkas Üniversitesi, Türkiye
Devamını Göster
Özet
This study mainly aims to find out whether there is any significant change in freshman students’ perceptions and any significant improvement in their writing performances whose proficiency of English is at the pre-intermediate level, in terms of writing skills in flipped classroom model. The study also sought to identify whether there is any signif...
Anahtar Kelimeler
Makale Türü Özgün Makale
Makale Alt Türü Ulusal alan endekslerinde (TR Dizin, ULAKBİM) yayınlanan tam makale
Dergi Adı Kastamonu Eğitim Dergisi
Dergi ISSN 1300-8811
Dergi Tarandığı Indeksler TR DİZİN
Makale Dili İngilizce
Basım Tarihi 05-2020
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Atıf Sayıları
Google Scholar 16

Paylaş