img
Identifying the prospective science teachers’ understanding towards entrepreneurial skills  
Yazarlar
Berrin Samancı
Türkiye
Doç. Dr. Tufan İNALTEKİN Doç. Dr. Tufan İNALTEKİN
Kafkas Üniversitesi, Türkiye
Doç. Dr. Arzu KİRMAN BİLGİN Doç. Dr. Arzu KİRMAN BİLGİN
Kafkas Üniversitesi, Türkiye
Makale Türü Özgün Makale
Makale Alt Türü Diğer hakemli uluslarası dergilerde yayımlanan tam makale
Dergi Adı Cypriot Journal of EducationalSciences
Dergi ISSN 1305-905X
Dergi Tarandığı Indeksler Journals Indexed in Eric
Makale Dili İngilizce
Basım Tarihi 08-2020
Cilt No 15
Sayı 4
Sayfalar 699 / 726
Doi Numarası 10.18844/cjes.vvii.5052
Makale Linki https://files.eric.ed.gov/fulltext/EJ1266884.pdf
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Atıf Sayıları
Identifying the prospective science teachers’ understanding towards entrepreneurial skills

Paylaş