| Yazarlar (1) |
Doç. Dr. Murat KORUCUK
Kafkas Üniversitesi, Türkiye |
| Özet |
| Bireylerde istendik değişikliklerin yaratılabilmesinde ve toplumların hedefledikleri gelişmişlik düzeyine erişilebilmesinde eğitim giderek artan bir hızla önemini ortaya koymaktadır. Bu nedenledir ki; ulusal ve uluslararası kurum ve kuruluşlar çeşitli eğitim projelerini yürütmekte ya da desteklemektedir. Türk Eğitim Sistemi’nde Türkiye Bilimsel ve Teknik Araştırma Kurumu (TÜBİTAK), Avrupa Birliği (AB), Dünya Bankası-Elçilikler, Millî Eğitim Bakanlığı (MEB), Sosyal Destek Programı (SODES), kalkınma ajansları ile yerel ve özel kuruluşlar tarafından eğitim sürecindeki olumsuzlukların yok edilmesi ya da en aza indirilebilmesi için sıklıkla eğitim projeleri yürütülmektedir. Bu çalışmada öncelikle ulusal ve uluslararası proje destekleri ve uygulamaları hakkında bilgiler sunulmuştur. Ardından Türkiye’de yürütülen ulusal veya uluslararası kurum ve kuruluşlar tarafından desteklenen eğitim projesi uygulama örneklerine yer verilerek çalışmanın ilk bölümü bitirilmiştir. Çalışmanın ikinci bölümünde ise eğitim alanındaki Avrupa Birliği Projeleri’nin öğretmenler tarafından değerlendirilmesi amacıyla gerçekleştirilen araştırmaya yer verilmiştir. Bu çalışmanın her aşamasında sabırla desteklerini esirgemeyen ve her zaman yanımda olan Sevgili Eşim Nazan KORUCUK’a teşekkür etmek istiyorum. Kitabın eğitim projeleri paydaşlarına, araştırmacı ve uygulayıcılar olan eğitim emektarlarına katkı sunması dileğiyle… |
| Anahtar Kelimeler |
| Kitap Adı | Eğitim Projelerinin Öğretmen Odaklı Değerlendirilmesi |
| Kitap Türü | Araştırma/Bilimsel Kitap (Tez Hariç) |
| Kitap Alt Türü | Alanında uluslararası yayınlanan araştırma/bilimsel kitap |
| Kitap Niteliği | Diğer uluslararası bilimsel kitap |
| Kitap Dili | Türkçe |
| Basım Tarihi | 01-2023 |
| ISBN | 978-625-6939-43-1 |
| Basıldığı Ülke | Türkiye |
| Basıldığı Şehir | İstanbul |