img
Using Case-Based Science Scenarios to Analyze Preservice Teachers’ Analytical Thinking Skills  
Yazarlar
Doç. Dr. Arzu KİRMAN BİLGİN
Kafkas Üniversitesi, Türkiye
Dr. Öğr. Üyesi Nesli KALA
Kafkas Üniversitesi, Türkiye
Makale Türü Özgün Makale
Makale Alt Türü Diğer hakemli uluslarası dergilerde yayımlanan tam makale
Dergi Adı Journal of Theoretical Educational Science
Dergi ISSN 1308-1659
Dergi Tarandığı Indeksler Journals Indexed in Eric
Makale Dili Türkçe
Basım Tarihi 10-2022
Cilt No 15
Sayı 4
Sayfalar 867 / 883
Doi Numarası 10.30831/akukeg.1095368
Makale Linki http://dx.doi.org/10.30831/akukeg.1095368
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Atıf Sayıları
Using Case-Based Science Scenarios to Analyze Preservice Teachers’ Analytical Thinking Skills

Paylaş