img
İç enerji konusunda bilişsel yük kuramına göre geliştirilen öğretim tasarımının uzman ve uzman olmayan öğrencilerin hatırlama ve transfer düzeyindeki öğrenmelerine etkisi  
Yazarlar
Dr. Öğr. Üyesi Nesli KALA Dr. Öğr. Üyesi Nesli KALA
Kafkas Üniversitesi, Türkiye
Alipaşa Ayas
Türkiye
Bildiri Türü Tebliğ/Bildiri
Bildiri Alt Türü Özet Metin Olarak Yayımlanan Tebliğ (Uluslararası Kongre/Sempozyum)
Bildiri Niteliği Alanında Hakemli Uluslararası Kongre/Sempozyum
Bildiri Dili İngilizce
Kongre Adı ERPA International Congresses on Education
Kongre Tarihi 28-06-2018 /
Basıldığı Ülke
Basıldığı Şehir
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Atıf Sayıları

Paylaş