Yazarlar (3) |
![]() Giresun Üniversitesi, Türkiye |
![]() Kafkas Üniversitesi, Türkiye |
![]() Giresun Üniversitesi, Türkiye |
Özet |
Bu çalışmada, bilgisayarlı muhasebe eğitimi konularından birisi olan "Banka Modülü"nün ters yüz sınıf yaklaşımı ile işlenmesi sonucu gerçekleşen öğrenci deneyimleri araştırılmıştır. Çalışmada nitel araştırma yöntemlerinden biri olan basit tanımlayıcı araştırma yöntemi kullanılmıştır. Öğrencilerle yüz yüze görüşmelerden elde edilen veriler, içerik analizi kullanılarak analiz edilmiştir. Çalışmanın sonuçları, faaliyetlerin sınıf verimliliğini arttırdığını, zaman kazandıracağını ve öğrencilerin ders içeriğini kendi istedikleri bir hızda izlemelerine yardımcı olduğunu göstermiştir. |
Anahtar Kelimeler |
Makale Türü | Özgün Makale |
Makale Alt Türü | Ulusal alan endekslerinde (TR Dizin, ULAKBİM) yayımlanan tam makale |
Dergi Adı | Muhasebe Bilim Dünyası Dergisi |
Dergi ISSN | 2564-7164 |
Dergi Tarandığı Indeksler | TR DİZİN |
Makale Dili | İngilizce |
Basım Tarihi | 12-2018 |
Cilt No | 20 |
Sayı | 4 |
Sayfalar | 980 / 994 |
Doi Numarası | 10.31460/mbdd.402686 |
Atıf Sayıları | |
TRDizin | 1 |