img
Using flipped classroom approach in computerized accounting education    
Yazarlar
Murat Serçemeli
Giresun Üniversitesi, Türkiye
Dr. Öğr. Üyesi Nilgün GÜNBAŞ
Kafkas Üniversitesi, Türkiye
Özlem Baydaş
Giresun Üniversitesi, Türkiye
Özet
Bu çalışmada, bilgisayarlı muhasebe eğitimi konularından birisi olan "Banka Modülü"nün ters yüz sınıf yaklaşımı ile işlenmesi sonucu gerçekleşen öğrenci deneyimleri araştırılmıştır. Çalışmada nitel araştırma yöntemlerinden biri olan basit tanımlayıcı araştırma yöntemi kullanılmıştır. Öğrencilerle yüz yüze görüşmelerden elde edilen veriler, içerik analizi kullanılarak analiz edilmiştir. Çalışmanın sonuçları, faaliyetlerin sınıf verimliliğini arttırdığını, zaman kazandıracağını ve öğrencilerin ders içeriğini kendi istedikleri bir hızda izlemelerine yardımcı olduğunu göstermiştir.
Anahtar Kelimeler
Makale Türü Özgün Makale
Makale Alt Türü Ulusal alan endekslerinde (TR Dizin, ULAKBİM) yayımlanan tam makale
Dergi Adı Muhasebe Bilim Dünyası Dergisi
Dergi ISSN 2564-7164
Dergi Tarandığı Indeksler TR DİZİN
Makale Dili İngilizce
Basım Tarihi 12-2018
Cilt No 20
Sayı 4
Sayfalar 980 / 994
Doi Numarası 10.31460/mbdd.402686
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Atıf Sayıları
TRDizin 1
Using flipped classroom approach in computerized accounting education

Paylaş