img
img
Mobil odaklanma uygulamalarının öğrencilerin matematik dersindeki bireysel öğrenme performanslari üzerindeki etkisi  
Yazarlar (2)
Ayşenur Balcı
Türkiye
Nilgün Günbaş
Kafkas Üniversitesi, Türkiye
Devamını Göster
Bildiri Türü Tebliğ/Bildiri
Bildiri Alt Türü Özet Metin Olarak Yayınlanan Tebliğ (Ulusal Kongre/Sempozyum)
Bildiri Niteliği Alanında Hakemli Ulusal Kongre/Sempozyum
Bildiri Dili Türkçe
Kongre Adı 15. Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi
Kongre Tarihi 27-09-2023 /
Basıldığı Ülke Türkiye
Basıldığı Şehir Kars
Bildiri Linki https://www.ufbmek2023.com/?s=2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Atıf Sayıları

Paylaş