Yazarlar |
Ersin Kurnaz
Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi, Türkiye |
Dr. Öğr. Üyesi Seda AĞGÜL
Kafkas Üniversitesi, Türkiye |
Özet |
Bu çalışma, ters yüz edilmiş sınıf modelinin muhasebe eğitiminde kullanılıp kullanılmayacağına yönelik, öğrencilerin bakış açılarının belirlenmesini amaçlamaktadır. Bu amaçla, Bayburt Üniversitesi ve Kafkas Üniversitesi İşletme ve İktisat Bölümü lisans programlarında öğrenim gören ve muhasebe derslerinden en az birini almış olan öğrencilere anket uygulaması yapılmıştır. Anket verileri SPSS programı yardımıyla analiz edilmiştir. Sonuç olarak, her iki üniversite öğrencilerinin ters yüz edilmiş sınıf modelinin uygulanması açısından önemli olan bilgisayar, akıllı telefon ve internet gibi araçlara sahip olduğu görülmüştür. Ayrıca muhasebe eğitiminde bu modelin uygulanmasına yönelik bakış açılarının oldukça olumlu olduğu ve öğrencilerin derslerdeki başarılarını genel olarak artıracağını düşündükleri tespit edilmiştir. |
Anahtar Kelimeler |
Makale Türü | Özgün Makale |
Makale Alt Türü | Ulusal alan endekslerinde (TR Dizin, ULAKBİM) yayımlanan tam makale |
Dergi Adı | Business and Management Studies: An International Journal |
Dergi ISSN | 2148-2586 |
Dergi Tarandığı Indeksler | TR DİZİN |
Makale Dili | Türkçe |
Basım Tarihi | 09-2018 |
Cilt No | 6 |
Sayı | 2 |
Sayfalar | 332 / 344 |
Doi Numarası | 10.15295/v6i2 |
Makale Linki | https://www.bmij.org/index.php/1/article/view/229.1 |