img
Ters Yüz Edilmiş Sınıf Modeline Muhasebe Eğitimi Alan Öğrencilerin Bakış Açıları: Bayburt Üniversitesi ve Kafkas Üniversitesi Örneği   
Yazarlar
Ersin Kurnaz
Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi, Türkiye
Dr. Öğr. Üyesi Seda AĞGÜL
Kafkas Üniversitesi, Türkiye
Özet
Bu çalışma, ters yüz edilmiş sınıf modelinin muhasebe eğitiminde kullanılıp kullanılmayacağına yönelik, öğrencilerin bakış açılarının belirlenmesini amaçlamaktadır. Bu amaçla, Bayburt Üniversitesi ve Kafkas Üniversitesi İşletme ve İktisat Bölümü lisans programlarında öğrenim gören ve muhasebe derslerinden en az birini almış olan öğrencilere anket uygulaması yapılmıştır. Anket verileri SPSS programı yardımıyla analiz edilmiştir. Sonuç olarak, her iki üniversite öğrencilerinin ters yüz edilmiş sınıf modelinin uygulanması açısından önemli olan bilgisayar, akıllı telefon ve internet gibi araçlara sahip olduğu görülmüştür. Ayrıca muhasebe eğitiminde bu modelin uygulanmasına yönelik bakış açılarının oldukça olumlu olduğu ve öğrencilerin derslerdeki başarılarını genel olarak artıracağını düşündükleri tespit edilmiştir.
Anahtar Kelimeler
Makale Türü Özgün Makale
Makale Alt Türü Ulusal alan endekslerinde (TR Dizin, ULAKBİM) yayımlanan tam makale
Dergi Adı Business and Management Studies: An International Journal
Dergi ISSN 2148-2586
Dergi Tarandığı Indeksler TR DİZİN
Makale Dili Türkçe
Basım Tarihi 09-2018
Cilt No 6
Sayı 2
Sayfalar 332 / 344
Doi Numarası 10.15295/v6i2
Makale Linki https://www.bmij.org/index.php/1/article/view/229.1