Yazarlar |
Doç. Dr. Selami SÖNMEZ
Kafkas Üniversitesi, Türkiye |
Özet |
Türk Eğitim Tarihinde ve bilhassa II. Meşrutiyet Döneminde öğretmen yetiştirme sistemimizdehem teorik sirkülesi hem de uygulamaları ile birçok noktada “ilklerin” eğitimdüşünürüdür. Geri kalışımız ile genel olarak eğitim, özel olarak da öğretmen arasındakiilişkiyi en rasyonel biçimde kuran ve bu fikrini cesaretle uygulayan odur. |
Anahtar Kelimeler |
Makale Türü | Özgün Makale |
Makale Alt Türü | Ulusal alan endekslerinde (TR Dizin, ULAKBİM) yayımlanan tam makale |
Dergi Adı | EKEV |
Dergi ISSN | 2148-0710 |
Dergi Tarandığı Indeksler | TR DİZİN |
Makale Dili | Türkçe |
Basım Tarihi | 09-2018 |
Cilt No | 22 |
Sayı | 75 |
Sayfalar | 99 / 107 |