img
Exploring the Pre-Service Science and Technology Teachers’xx Technological Pedagogical Content Knowledge (TPCK) and Classroom Practice.  
Yazarlar
Zehra Kaya
Uşak Üniversitesi, Türkiye
Osman Nafiz Kaya
Uşak Üniversitesi, Türkiye
Ömer Yılayaz
Fırat Üniversitesi, Türkiye
Selçuk Aydemir
Muş Alparslan Üniversitesi, Türkiye
Didem Karakaya Cırıt
Munzur Üniversitesi, Türkiye
Dr. Öğr. Üyesi Selcan SUNGUR ALHAN
Kafkas Üniversitesi, Türkiye
Bildiri Türü Tebliğ/Bildiri
Bildiri Alt Türü Özet Metin Olarak Yayımlanan Tebliğ (Uluslararası Kongre/Sempozyum)
Bildiri Niteliği Alanında Hakemli Uluslararası Kongre/Sempozyum
Bildiri Dili İngilizce
Kongre Adı European Science Education Research Assosication (ESERA)
Kongre Tarihi 05-09-2011 / 09-09-2011
Basıldığı Ülke Fransa
Basıldığı Şehir Lyon
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Atıf Sayıları

Paylaş