img
The effect of service quality on customer satisfaction: A research at publıc and university hospitals in Kars.  
Yazarlar
Prof. Dr. Sebahattin YILDIZ Prof. Dr. Sebahattin YILDIZ
Kafkas Üniversitesi, Türkiye
Prof. Dr. Sevda ELİŞ YILDIZ Prof. Dr. Sevda ELİŞ YILDIZ
Kafkas Üniversitesi, Türkiye
Bildiri Türü Tebliğ/Bildiri
Bildiri Alt Türü Tam Metin Olarak Yayımlanan Tebliğ (Uluslararası Kongre/Sempozyum)
Bildiri Niteliği Alanında Hakemli Uluslararası Kongre/Sempozyum
Bildiri Dili İngilizce
Kongre Adı 9 th Internatıonal Conference on Knowledge, Economy Management Proceedıngs,
Kongre Tarihi 23-06-2011 / 25-06-2011
Basıldığı Ülke
Basıldığı Şehir
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Atıf Sayıları

Paylaş