img
The effect of service quality on customer satisfaction: A research at publıc and university hospitals in Kars.  
Yazarlar
 Sebahattin YILDIZ Sebahattin YILDIZ
Kafkas Üniversitesi, Türkiye
 Sevda ELİŞ YILDIZ Sevda ELİŞ YILDIZ
Kafkas Üniversitesi, Türkiye
Bildiri Türü Tebliğ/Bildiri
Bildiri Alt Türü Tam Metin Olarak Yayımlanan Tebliğ (Uluslararası Kongre/Sempozyum)
Bildiri Niteliği Alanında Hakemli Uluslararası Kongre/Sempozyum
Bildiri Dili İngilizce
Kongre Adı 9 th Internatıonal Conference on Knowledge, Economy Management Proceedıngs,
Kongre Tarihi 23-06-2011 / 25-06-2011
Basıldığı Ülke
Basıldığı Şehir
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Atıf Sayıları

Paylaş