Yazarlar (4) |
![]() Kafkas Üniversitesi, Türkiye |
![]() Kafkas Üniversitesi, Türkiye |
![]() Kafkas Üniversitesi, Türkiye |
![]() Ağrı İbrahim Çeçen Üniversitesi, Türkiye |
Özet |
Muhasebe eğitiminde kullanılan ölçme-değerlendirme yöntemleri bazen eleştirilere neden olabilmektedir. Yazılı sınavların tek başına sağlıklı bir ölçme-değerlendirme için yetersiz kaldığı yönünde görüşler öne sürülmektedir. Bu çerçevede hangi ölçme-değerlendirme yöntemlerinin uygulanması gerektiği konusuna öğrencilerin bakışı büyük önem arz etmektedir. Bu çalışma, öğrencilerin muhasebe derslerinin işlenişine ve muhasebe eğitiminde genelde uygulanan ölçme-değerlendirme yöntemlerine dair görüşlerini tespit etme amacına yöneliktir. Anket, Kafkas Üniversitesinde okuyan ve muhasebe dersi alan lisans ve ön lisans öğrencilerine uygulanmıştır. 317 anketten elde edilen veriler SPSS 18.0 programı yardımıyla analiz edilmiştir. |
Anahtar Kelimeler |
Makale Türü | Özgün Makale |
Makale Alt Türü | Ulusal alan endekslerinde (TR Dizin, ULAKBİM) yayımlanan tam makale |
Dergi Adı | Muhasebe ve Finansman Dergisi |
Dergi ISSN | 2146-3042 |
Dergi Tarandığı Indeksler | TR DİZİN |
Makale Dili | Türkçe |
Basım Tarihi | 04-2017 |
Sayı | 74 |
Sayfalar | 15 / 35 |