img
Predicting students’ critical thinking dispositions in science through their perceptions of constructivist learning environments and metacognitive self-regulation strategies: a mediation analysis   
Yazarlar
Bircan Dökmecioğlıu
Türkiye
Yasemin Taş
Atatürk Üniversitesi, Türkiye
Doç. Dr. Sündüs YERDELEN
Kafkas Üniversitesi, Türkiye
Makale Türü Özgün Makale
Makale Alt Türü SSCI, AHCI, SCI, SCI-Exp dergilerinde yayımlanan tam makale
Dergi Adı Educational Studies
Dergi ISSN 0305-5698
Dergi Tarandığı Indeksler SSCI
Dergi Grubu Q4
Makale Dili İngilizce
Basım Tarihi 10-2022
Cilt No 48
Sayı 6
Sayfalar 809 / 826
Doi Numarası 10.1080/03055698.2020.1833838
Makale Linki http://dx.doi.org/10.1080/03055698.2020.1833838