img
Predicting students’ critical thinking dispositions in science through their perceptions of constructivist learning environments and metacognitive self-regulation strategies: a mediation analysis   
Yazarlar
Bircan Dökmecioğlıu
Türkiye
Yasemin Taş
Atatürk Üniversitesi, Türkiye
Doç. Dr. Sündüs YERDELEN Doç. Dr. Sündüs YERDELEN
Kafkas Üniversitesi, Türkiye
Makale Türü Özgün Makale
Makale Alt Türü SSCI, AHCI, SCI, SCI-Exp dergilerinde yayımlanan tam makale
Dergi Adı Educational Studies
Dergi ISSN 0305-5698
Dergi Tarandığı Indeksler SSCI
Dergi Grubu Q4
Makale Dili İngilizce
Basım Tarihi 10-2022
Cilt No 48
Sayı 6
Sayfalar 809 / 826
Doi Numarası 10.1080/03055698.2020.1833838
Makale Linki http://dx.doi.org/10.1080/03055698.2020.1833838