img
The role of motivation between perceived teacher support and student engagement in science class   
Yazarlar
Yasemin Taş
Atatürk Üniversitesi, Türkiye
Münevver Subaşı
Türkiye
Doç. Dr. Sündüs YERDELEN Doç. Dr. Sündüs YERDELEN
Kafkas Üniversitesi, Türkiye
Makale Türü Özgün Makale
Makale Alt Türü SSCI, AHCI, SCI, SCI-Exp dergilerinde yayımlanan tam makale
Dergi Adı Educational Studies
Dergi ISSN 0305-5698
Dergi Tarandığı Indeksler SSCI
Dergi Grubu Q4
Makale Dili İngilizce
Basım Tarihi 08-2019
Cilt No 45
Sayı 5
Sayfalar 582 / 592
Doi Numarası 10.1080/03055698.2018.1509778
Makale Linki https://www.tandfonline.com/doi/full/10.1080/03055698.2018.1509778
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Atıf Sayıları
The role of motivation between perceived teacher support and student engagement in science class

Paylaş