img
Developing SENSES: Student Experiences of Non-Shared Environment Scales   
Yazarlar
 Sündüs YERDELEN Sündüs YERDELEN
Kafkas Üniversitesi, Türkiye
Tracy Durksen
Türkiye
Kaili Rimfeld
Türkiye
Robert Plomin
Türkiye
Kathryn Asbury
Türkiye
Makale Türü Özgün Makale
Makale Alt Türü SSCI, AHCI, SCI, SCI-Exp dergilerinde yayımlanan tam makale
Dergi Adı PLoS One
Dergi ISSN 1932-6203
Dergi Tarandığı Indeksler SSCI
Makale Dili İngilizce
Basım Tarihi 09-2018
Cilt No 13
Sayı 9
Sayfalar 1 / 16
Doi Numarası 10.1371/journal.pone.0202543
Makale Linki https://journals.plos.org/plosone/article?id=10.1371/journal.pone.0202543
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Atıf Sayıları
Developing SENSES: Student Experiences of Non-Shared Environment Scales

Paylaş