img
Multilevel Investigation of Students’ Self-regulation Processes in Learning Science: Classroom Learning Environment and Teacher Effectiveness   
Yazarlar
Doç. Dr. Sündüs YERDELEN Doç. Dr. Sündüs YERDELEN
Kafkas Üniversitesi, Türkiye
Semra Sungur
Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Türkiye
Makale Türü Özgün Makale
Makale Alt Türü SSCI, AHCI, SCI, SCI-Exp dergilerinde yayımlanan tam makale
Dergi Adı International Journal of Science and Mathematics Education
Dergi ISSN 1571-0068
Dergi Tarandığı Indeksler SSCI
Dergi Grubu Q3
Makale Dili İngilizce
Basım Tarihi 01-2019
Cilt No 17
Sayı 1
Sayfalar 89 / 110
Doi Numarası 10.1007/s10763-018-9921-z
Makale Linki https://link.springer.com/content/pdf/10.10072Fs10763-018-9921-z.pdf