img
Measuring Teacher Engagement: Development of the Engaged Teachers Scale (ETS)   
Yazarlar
Klassen M Robert
Türkiye
 Sündüs YERDELEN Sündüs YERDELEN
Kafkas Üniversitesi, Türkiye
Durksen Tracy
Türkiye
Makale Türü Özgün Makale
Makale Alt Türü Diğer hakemli uluslarası dergilerde yayımlanan tam makale
Dergi Adı Frontline Learning Research
Dergi ISSN 2295-3159
Dergi Tarandığı Indeksler Journals Indexed in Eric
Makale Dili İngilizce
Basım Tarihi 12-2013
Cilt No 1
Sayı 2
Sayfalar 33 / 52
Doi Numarası 10.14786/flr.v1i2.44
Makale Linki http://journals.sfu.ca/flr/index.php/journal/article/view/44
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Atıf Sayıları
Measuring Teacher Engagement: Development of the Engaged Teachers Scale (ETS)

Paylaş