Yazarlar |
Doç. Dr. Sündüs YERDELEN
Kafkas Üniversitesi, Türkiye |
Adam Mccaffrey
Türkiye |
Robert Klassen
Türkiye |
Özet |
- |
Anahtar Kelimeler |
Makale Türü | Özgün Makale |
Makale Alt Türü | SSCI, AHCI, SCI, SCI-Exp dergilerinde yayımlanan tam makale |
Dergi Adı | EDUCATIONAL SCIENCES: THEORY & PRACTICE |
Dergi ISSN | 1303-0485 |
Dergi Tarandığı Indeksler | SSCI |
Makale Dili | İngilizce |
Basım Tarihi | 02-2016 |
Cilt No | 16 |
Sayı | 1 |
Sayfalar | 5 / 22 |
Doi Numarası | 10.12738/estp.2016.1.0108 |
Makale Linki | http://www.estp.com.tr/tr/makale/longitudinal-examination-of-procrastination-and-anxiety-and-their-relation-to-self-efficacy-for-self-regulated-learning-latent-growth-curve-modeling/ |