| Yazarlar (3) |
Prof. Dr. Sündüs YERDELEN
Kafkas Üniversitesi, Türkiye |
|
University Of Alberta, Türkiye |
|
Türkiye |
| Özet |
| - |
| Anahtar Kelimeler |
| Makale Türü | Özgün Makale |
| Makale Alt Türü | SSCI, AHCI, SCI, SCI-Exp dergilerinde yayınlanan tam makale |
| Dergi Adı | EDUCATIONAL SCIENCES: THEORY & PRACTICE |
| Dergi ISSN | 1303-0485 Wos Dergi Scopus Dergi |
| Dergi Tarandığı Indeksler | SSCI |
| Makale Dili | İngilizce |
| Basım Tarihi | 02-2016 |
| Cilt No | 16 |
| Sayı | 1 |
| Sayfalar | 5 / 22 |
| Doi Numarası | 10.12738/estp.2016.1.0108 |
| Makale Linki | http://www.estp.com.tr/tr/makale/longitudinal-examination-of-procrastination-and-anxiety-and-their-relation-to-self-efficacy-for-self-regulated-learning-latent-growth-curve-modeling/ |