img
img
A multidimensional, person-centered perspective on teacher engagement: evidence from Canadian and Australian teachers  
Yazarlar (4)
Harsha Perera
Türkiye
Prof. Dr. Sündüs YERDELEN Prof. Dr. Sündüs YERDELEN
Kafkas Üniversitesi, Türkiye
Peter Mcllveen
Türkiye
Rachel Part
Türkiye
Devamını Göster
Bildiri Türü Tebliğ/Bildiri
Bildiri Alt Türü Özet Metin Olarak Yayımlanan Tebliğ (Uluslararası Kongre/Sempozyum)
Bildiri Niteliği Alanında Hakemli Uluslararası Kongre/Sempozyum
Bildiri Dili İngilizce
Kongre Adı American Educational Research Association (AERA)
Kongre Tarihi 05-09-2019 /
Basıldığı Ülke Kanada
Basıldığı Şehir Toronto
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Atıf Sayıları

Paylaş