img
The mediator role of students’ science learning motivation between learning environment perceptions and science achievement  
Yazarlar
Aslıhan Hafızoğlu
Türkiye
Doç. Dr. Sündüs YERDELEN Doç. Dr. Sündüs YERDELEN
Kafkas Üniversitesi, Türkiye
Bildiri Türü Tebliğ/Bildiri
Bildiri Alt Türü Özet Metin Olarak Yayımlanan Tebliğ (Uluslararası Kongre/Sempozyum)
Bildiri Niteliği Alanında Hakemli Uluslararası Kongre/Sempozyum
Bildiri Dili İngilizce
Kongre Adı International Conference on Education in Mathematics, Science Technology (ICEMST)
Kongre Tarihi 28-04-2018 / 01-05-2018
Basıldığı Ülke Türkiye
Basıldığı Şehir Muğla
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Atıf Sayıları

Paylaş