img
Öğrencilerin Fen Bilimleri Dersinde Kullandıkları Öğrenme Stratejileri ile Fen Başarıları Arasındaki İlişki  
Yazarlar
Aslıhan Hafızoğlu
Türkiye
Doç. Dr. Sündüs YERDELEN
Kafkas Üniversitesi, Türkiye
Bildiri Türü Tebliğ/Bildiri
Bildiri Alt Türü Özet Metin Olarak Yayımlanan Tebliğ (Uluslararası Kongre/Sempozyum)
Bildiri Niteliği Alanında Hakemli Uluslararası Kongre/Sempozyum
Bildiri Dili Türkçe
Kongre Adı ULUSLARARASI NECATİBEY EĞİTİM VE SOSYAL BİLİMLER ARAŞTIRMALARI KONGRESİ
Kongre Tarihi 26-10-2018 / 28-10-2018
Basıldığı Ülke Türkiye
Basıldığı Şehir Balıkesir
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Atıf Sayıları

Paylaş