img
Öğrencilerin Fen Bilimleri Dersinde Kullandıkları Öğrenme Stratejileri ile Fen Başarıları Arasındaki İlişki  
Yazarlar
Aslıhan Hafızoğlu
Türkiye
Doç. Dr. Sündüs YERDELEN Doç. Dr. Sündüs YERDELEN
Kafkas Üniversitesi, Türkiye
Bildiri Türü Tebliğ/Bildiri
Bildiri Alt Türü Özet Metin Olarak Yayımlanan Tebliğ (Uluslararası Kongre/Sempozyum)
Bildiri Niteliği Alanında Hakemli Uluslararası Kongre/Sempozyum
Bildiri Dili Türkçe
Kongre Adı ULUSLARARASI NECATİBEY EĞİTİM VE SOSYAL BİLİMLER ARAŞTIRMALARI KONGRESİ
Kongre Tarihi 26-10-2018 / 28-10-2018
Basıldığı Ülke Türkiye
Basıldığı Şehir Balıkesir
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Atıf Sayıları

Paylaş