img
The role of self-regulatory processes in secondary school students’ biology achievement.  
Yazarlar
 Sündüs YERDELEN Sündüs YERDELEN
Kafkas Üniversitesi, Türkiye
Semra Sungur
Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Türkiye
Robert Klassen
Türkiye
Bildiri Türü Tebliğ/Bildiri
Bildiri Alt Türü Özet Metin Olarak Yayımlanan Tebliğ (Uluslararası Kongre/Sempozyum)
Bildiri Niteliği Alanında Hakemli Uluslararası Kongre/Sempozyum
Bildiri Dili İngilizce
Kongre Adı International Society for the Study of Behavioural Development (ISSBD)
Kongre Tarihi 08-07-2012 / 12-07-2012
Basıldığı Ülke Kanada
Basıldığı Şehir Edmonton
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Atıf Sayıları

Paylaş