img
Factors affecting elementary students’ self-efficacy in learning science: A multilevel analysis  
Yazarlar
 Sündüs YERDELEN Sündüs YERDELEN
Kafkas Üniversitesi, Türkiye
Semra Sungur
Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Türkiye
Bildiri Türü Tebliğ/Bildiri
Bildiri Alt Türü Özet Metin Olarak Yayımlanan Tebliğ (Uluslararası Kongre/Sempozyum)
Bildiri Niteliği Alanında Hakemli Uluslararası Kongre/Sempozyum
Bildiri Dili İngilizce
Kongre Adı European Conference on Educational Research (ECER)
Kongre Tarihi 01-09-2014 / 05-09-2014
Basıldığı Ülke Portekiz
Basıldığı Şehir Porto
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Atıf Sayıları

Paylaş