img
Investigation of Child Assessment in Preschool Education Using Nominal Focus Group Technique  
Yazarlar
Doç. Dr. Ali İbrahim Can GÖZÜM Doç. Dr. Ali İbrahim Can GÖZÜM
Türkiye
Prof. Dr. Sabri GÜNGÖR Prof. Dr. Sabri GÜNGÖR
Türkiye
Doç. Dr. Şenay ÖZEN ALTINKAYNAK Doç. Dr. Şenay ÖZEN ALTINKAYNAK
Türkiye
Makale Türü Özgün Makale
Makale Alt Türü Diğer hakemli uluslarası dergilerde yayımlanan tam makale
Dergi Adı International Online Journal of Educational Sciences
Dergi ISSN 1309-2707
Dergi Tarandığı Indeksler Education Full Text (H. W. Wilson) Database Covarage List
Makale Dili İngilizce
Basım Tarihi 03-2021
Cilt No 13
Sayı 1
Sayfalar 238 / 257
Doi Numarası 10.15345/iojes.2021.01.020
Makale Linki https://iojes.net/index.jsp?mod=tammetin&makaleadi=&makaleurl=8c317a9f-9649-4774-91e2-280942bcd095.pdf&key=46561
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Atıf Sayıları
Investigation of Child Assessment in Preschool Education Using Nominal Focus Group Technique

Paylaş