img
Öğretmen adayları ve öğretim elemanlarının Türk eğitimsistemindeki Bologna sürecine ilişkin görüşlerininincelenmesi: Hacettepe Üniversitesi örneği  
Yazarlar
Doç. Dr. Şenay ÖZEN ALTINKAYNAK
Hacettepe Üniversitesi, Türkiye
Hatice Uysal
Niğde Ömer Halisdemir Üniversitesi, Türkiye
Berrin Akman
Hacettepe Üniversitesi, Türkiye
Mine Canan Durmuşoğlu
Hacettepe Üniversitesi, Türkiye
Bildiri Türü Tebliğ/Bildiri
Bildiri Alt Türü Özet Metin Olarak Yayımlanan Tebliğ (Uluslararası Kongre/Sempozyum)
Bildiri Niteliği Alanında Hakemli Uluslararası Kongre/Sempozyum
Bildiri Dili Türkçe
Kongre Adı Öğretmen Yetiştirme Politika ve Sorunları Uluslararası Sempozyumu IV-ISPITE 2014
Kongre Tarihi 15-05-2014 / 16-05-2014
Basıldığı Ülke
Basıldığı Şehir
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları
Atıf Sayıları

Paylaş